Dosya Tarihlerini Değiştirme.

Yazar Gokmen on 26 Ekim 2014 Pazar | 20:57

 Merhaba arkadaşlar uzun zaman sonra tekrar burdayım. Taşınma iş değişikleri gibi nedenlerden dolayı epeydir aranızda yoktum. Daha önce programcılıkla ilgilendiğimden bahsetmiştim sizlere. Şimdi de yazdığım bir programı sizlerle paylaşmak istiyorum. File attribute isimli programı yazdım Türkçesi Dosya Tarihlerini Değiştirme programı. Belki birilerinin işine yarayabilir. Benim işime zaman zaman yaradığı için ;). Program seçtiğiniz dosyanın oluşturma, değiştirme ve son erişim tarihlerini değiştiriyor. İster kendiniz bir tarih saat veriyorsunuz isterseniz o an ki tarih saati verebiliyorsunuz. Kurulum gerektirmeyen küçük bir exe dosyasından ibaret. Aşağıda zaten programın ekran görüntüsünü de paylaştım. Merak edip denemek isteyen ihtiyacı olan indirip deneyebilir. Programın 2. versiyonu bu, daha önce 1. versiyonunu yazmıştım o versiyonda tek dosya seçebiliyordunuz bu versiyonunda ise çoklu dosya seçme özelliği ekledim. Ancak 3. versiyonu malesef olmayacak. Bu programı delphide yazmıştım ama artık delphi ile yollarımızı ayırmak zorunda kaldık. Şuan web programlama üstüne yoğunlaşmış durumdayım. Program hakkında düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim.
Programı indirmek için TIKLAYIN... 


0 yorum:

Yorum Gönder

Sizde Bilgisayar ve Bilişim konusunda merak ettiğiniz soruları gönderebilirsiniz.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2023. Gokmennet - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..