Ana Sayfa » , , , , , , » PES 2013 İndir ve Torrent Kullanımı

PES 2013 İndir ve Torrent Kullanımı

Yazar Gokmen on 29 Eylül 2012 Cumartesi | 15:43

Evet arkadaşlar 2 gündür indirmeye çalıştığım PES2013 sonunda indi ve kurulumu bitti. Hatta ilk maçımı bile yaptım. Adamlar gerçekten güzel oyun yapmışlar görsellik ön planda grafiklerini falan beğendim ilk bakışta. FİFA2013'ü henüz denemediğim için birşey söyleyemem ama ben PES'i tercih etmişimdir her zaman. Uzun uğraşlar sonucunda oyunun torrent bağlantısına ulaştım ve sizlerle de paylaşmak istedim. aşağıda vereceğim torrent linkinden oyunun torrentini indireceksiniz önce sonra torrent programı kuracaksınız bilgisayarınıza indirdiğiniz torrent bağlantısına çift tıklayarak indirme işlemine başlayabilirsiniz. İndirme işlemini kablolu bağlantı ile yapmanızı tavsiye ederim. Bilmeyenler için torrent ile indirme yaparken duraklatıp bilgisayarı kapatsanız bile ertesi gün yine açıp kaldığı yerden indirmeye başlayabiliyorsunuz. Ben geceleri indirme yapıyorum şahsen sabah bilgisayarı kapatıyorum ertesi gece yine devam ediyorum. Torrent ile daha hızlı nasıl indireceğinizle ilgili bir kaç ipucu daha vereyim. İndirmeye başladınız torrent programında pes 2013... vs indiriliyor vs yazıyor. işte oyunun üzerine sağ tıklıyorsunuz ve açılan menüden bant genişliği atamasını yüksek olarak işaretliyoruz. Yine aynı şekilde bant genişliği menüsünde indirme sınırını ayarla ve gönderme sınırını ayarla kısmı var burdan da indirme sınırını sınırsız olarak seçiyoruz. Gönderme sınırını da olabildiğince düşük yapacaksınız. mesela ben 1 Kb/s olarak seçmiştim. Böylece indirecekleriniz daha hızlı inecek. Ekran görüntüsünü aşağıda görebilirsiniz.Sorularınızı ve kırık link bildirimlerini yorum kısmından yazabilirsiniz. Ayrıca bir Teşekkürü çok görmezsiniz umarım. İyi eğlenceler.

PES 2013 CD KEY'leri de aşağıdaki gibi girin.


SHVY-3LE9-TMNH-7K5L-JN73

E5DW-NHA5-RR9T-DLMH-A6NP

JX3P-2V79-SYH5-Y46F-TC7L


Torrent Bağlantısını indirmek için TIKLAYIN!

Torrent programınız yoksa indirmek için TIKLAYIN!



Resmi Büyütmek için üzerine tıklayınız!



BİLGİ NOTU: Sayfamda herhangi bir upload bulunmamaktadır. Sadece link olarak verilmiştir. Telif hakkı nedeniyle herhangi bir yasal uyarı halinde sadece linki kaldırma işlemi yapılabilmekte.

16 yorum:

  1. ben oyunu indirdim dediğiniz gibi yaptım ama oynu nasıl açıcam bilmiyorum yardmıcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Daemon tools isimli programı kurman lazım sanal sürücü oluşturmak için sonrada saatin orsa alt sağ köşede daemon tools işareti sağ tıklayıp sanal cd/dvd aygıtı sonra kalıp dosyası yerleştir diyeceksin çıkan pencereden rld-pes2013 dosyasını göster ve install diyeceksin. Takıldığın noktayı tam olarak söylersen daha iyi yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Ya bn oyunu yüklüyorum suanda sonra ne yapıcam biraz detaylı anlatırmısın?

    YanıtlaSil
  4. hocam yukarıdaki yorumumda anlattım zaten
    "Daemon tools isimli programı kurman lazım sanal sürücü oluşturmak için sonrada saatin orsa alt sağ köşede daemon tools işareti sağ tıklayıp sanal cd/dvd aygıtı sonra kalıp dosyası yerleştir diyeceksin çıkan pencereden rld-pes2013 dosyasını göster ve install diyeceksin. İnstal kısmını bulamıyorsan Bilgisayarımdan gir orda oluşturduğun sanal cd sürücüsüne tıkla install ekranını göreceksin. Takıldığın yeri tam olarak söylersen daha detaylı anlatabilirim o bölümü...

    YanıtlaSil
  5. oyunu torrent ten indirdim ne yapmam gerekiyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  6. yukarıdaki yorumlarımı okursan bilgi sahibi olursun takıldığın yeri sorarsan yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  7. seri numarası istiyo o programa

    YanıtlaSil
  8. o program da tamam sonra ne yapcam

    YanıtlaSil
  9. her şeyi yaptım ama oyna dediğim zaman böyle bişey geliyor
    wrong disc inserted.
    please insert the original 'pro evolution soccer 2013' CD/DVD

    YanıtlaSil
  10. Crack yaptınmı oyunu kurduktan sonra.Muhtemelen crak yapmadığın için o hata mesajını alıyorsun. İndirdiğin oyunun içinde crack klasörü var onun içindeki dosyaları kopyala daha sonra oyunu kurduğun yeri aç (Masa üstündeki kısayol simgesine sağ tıklayarak dosya konumunu aç diyerek de bulabilirsin) daha sonra crack dosyasından kopyaladıklarını buraya yapıştır. Üzerine yazayım mı aynı dosyalardan var diye bir uyarı verecek sende kopyala ve değiştir seçeneğini seçeceksin işte hepsi bu kadar...

    YanıtlaSil
  11. crack te yaptım şimdi de maç başladığı zaman oyundan çıkıyor

    YanıtlaSil
  12. crak i doğru yaptıysan sorunsuz çalışması lazım. Bilgisayarın oyunu kaldırmıyor olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  13. tamam olabilir neyse herşey için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Rica etsem linki yeniler misiniz?
    http://uploaded.net/404

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yenileyebilirim ama telefondan giriyorum şuan ancak yarın mümkün olabilir.

      Sil
  15. Hızlandırma ipucunuz çok işe yaradı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Sizde Bilgisayar ve Bilişim konusunda merak ettiğiniz soruları gönderebilirsiniz.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2023. Gokmennet - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..