Ana Sayfa » , , , » Çin Malı Telefonlar İçin PC Sync Manager

Çin Malı Telefonlar İçin PC Sync Manager

Yazar Gokmen on 4 Mayıs 2012 Cuma | 17:28



Cep telefonları için bir çok PC Suit programı mevcut.  Ancak piyasaya Çin malı telefonların girmesi ile bir çok kişi pc suit programı kullanamamakta. Özellikle Adlibilişim işi ile uğraşan arkadaşlar bu konuda zorluk çekmektedirler. Sizlere yardımcı olması açısından bulduğum PC Sync Manager isimli programdan bahsetmek istiyorum. Program çin malı telefonlar için yapılmış telefon içeriğini almak için kullanılmaktadır. Küçük bir hatırlatma program Windows XP üzerinde çalışmaktadır. Win7 32 Bit ile denemedim ama o da olabilir.

Öncelikle programı kurup USB ile telefonu bilgisayara bağlıyoruz. Sonrasında Settings sekmesinden COM portu kaç ise onu seçmemiz gerekir. Hangi COM portunda olduğunu da aygıt yöneticisinden bakabilirsiniz. COM portu 1,2 veya 3 hangisiyse onu seçiyoruz. Memory kısmından Sim Kart mı yoksa Telefon hafızasına mı bakacağız onu seçiyoruz. Daha sonra menülerden Telefon Rehberi SMS kayıtları melodi ve MMS kayıtlarını sekmelerinden hangi işlemi yapmak istiyorsak onu seçiyoruz. 3 Nolu resimde işaretlediğim sekmeden de Export(Dışa Aktarma) yada İmport(İçe Aktarma) yapabilirsiniz. Rehberi almak için Export seçeneğine tıklamanız ve hangi formatta almak istiyorsanız rehberi onun uzantısını ekleyerek rehber.doc veya rehber.xls gibi kaydediyoruz. Adlibilişim işi ile uğraşanlar için hatırlatmam gereken bir diğer husus da WRİTE BLOCK cihazı ile bağlıyken bu işlemi yapamayabilirsiniz. Eğer write block ile olmaz sa write block cihazını aradan çıkartarak USB den bağlamayı deneyin.

Bu konu ile ilgili aklınıza takılan soru olursa yorum kısmına yazabilirsiniz. En kısa sürede cevap verebilirim.

Not: Resimlerin büyütmek için üzerine tıklayın... Kolay Gelsin...







İstek üzerine Programı indirme linki aşağıdadır. (Link Düzeltildi...06.01.2014)


15 yorum:

  1. ARKADASLAR BU PGORAMIN LINKNI ATARSANIZ SEWINIRM BEN BULAMADM can.55@hotmail.com ADRESINDE ULASABILIRISNIZ..BEKLIYORUM YARDIMLARNIZI SIMDIDEN TESEKKURLER

    YanıtlaSil
  2. Linki sayfanın en altında paylaştım hocam linkte falan problem olursa ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. link kırık yardımcı olursanız sevinirim .)

    YanıtlaSil
  4. Uyarınız için teşekkürler.Link Düzeltildi..

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım ben bir türlü baplantı kuramadım sorun neyden kaynaklanıyor ola bilir bilgi verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  6. 32Bit işletim sisteminde mi deniyorsun?

    YanıtlaSil
  7. linki tekrar aktif yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link Değiştirildi tekrar yükledim indirebilirsiniz.

      Sil
  8. usb ile bağladım. programla sadece resimleri görüyorum. rehberi göremiyorum. mümkünse daha detaylı anlatabilirmisimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu tanıdıysa program rehberide göstermesi gerekir. siz ne tür bir hata alıyorsunuz. ben telefonu bağladıktan sonra yukarıda anlattığım şekilde sorunsuz hepsine ulaştım.

      Sil
  9. Merhaba,

    Ben TURK_O

    Telefonum Piranha Arrow programda telefonumu göremiyorum, ayrıca com1 bende yok!
    Lütfen acil yardıma ihtiyacım var, telefonumun her şeyini nasıl yedekleyebilirim?

    Linki bulamayanlara yeni yıl hediyesi :)
    http://www.4shared.com/zip/Im07dH5i/PC_Sync_manager_build_7.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sistemimden kaynaklı olabilir xp de denedin mi ?

      Sil
  10. Win7'y, XP3 konumunda ayarladım ancak com1 gözükmüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Win 7 çalıştırmıyor malesef Xp yüklü bir makina da denemen gerekiyor.

      Sil
  11. TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Sizde Bilgisayar ve Bilişim konusunda merak ettiğiniz soruları gönderebilirsiniz.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2023. Gokmennet - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..