Ana Sayfa » , , , , , , » İOS 7 Hakkında Kişisel Düşüncelerim.

İOS 7 Hakkında Kişisel Düşüncelerim.

Yazar Gokmen on 2 Ekim 2013 Çarşamba | 17:06

İOS 7.0 çıkalı yaklaşık 10-15 gün oldu hatta arkasından güncellemesi bile geldi. İlk çıktığı günden buyana 7.0 sürümüne yükseltip kullanmaya başladım.  Eski sürümden sonra bana biraz basit gibi göründü tasarımı ama bazı özellikleri falan hoş olmuş. Mesela ekranı aşağıdan yukarı sürükleyince wifi,  bluetooth, müzik çalar, elfeneri,  hesap makinası gibi kısa yollar eklenmiş bu güzeldi hoşuma gitti. Öncesinde bunlara ulaşmak için menülerde geziip duruyorduk. Arama sayfası gizlenmiş o da yukarıdan sürüklediğimizde çıkıyor. İlk sayfaya gelmek daha kolay yoksa sürekli ben arama sayfasına gidiyordum. İnce ve modern çizgiler kullanılmış eskisi bana göre daha güzeldi bi ağırlığı vardı ama yapacak bişey yok. Kilit ekranında iken bildirimler ve epostalar okunabiliyor bu açık hemen fark edildi yeni güncellemede bu sorun da giderildi. Ama şarjım sanki eskisine göre daha çabuk bitiyor sanırım işlemciyi daha mı fazla yoruyor bilmiyorum. Zaten çalışırken de çok az hissedilecek kadar bi yavaşlama var sanırım. İlk güncellediğimde pişman bile oldum eski görünüm daha iyiydi diyerek ama yapacak birşey yok çünkü güncelleme yaptıysanız artık eskiye dönemiyorsunuz malesef Apple bunu engellemiş. Öyle yada böyle bu sürüme eninde sonunda geçeceksiniz zaten kabullenmekten başka bişey gelmez elimizden. Daha detaylı incelersem artılarını eksilerini yazmaya devam ederim. Hastaneden yeni çıktım bu kadar inceleyebildim ve sizlerle hemen paylaşmak istedim fikirlerimi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizde Bilgisayar ve Bilişim konusunda merak ettiğiniz soruları gönderebilirsiniz.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2023. Gokmennet - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..