Ana Sayfa » , , , , , » Yeni Mesajlaşma Uygulaması KİK.

Yeni Mesajlaşma Uygulaması KİK.

Yazar Gokmen on 28 Şubat 2014 Cuma | 14:33


Whatsapp, Voxer, Viber derken mesajlaşma programları çığ gibi büyüdü gitti. Herkes farklı farklı uygulamalar kullanmaya başladılar. Bunlara bir yenisi daha eklendi.Dün tesadüfen nette KİK mesajlaşma programını gördüm ve her zamanki gibi hemen yükleyip kullandım ve sizlerle de bu deneyimi paylaşmak istedim. Programı diğerlerinden ayıran bence en önemli özelliği telefon numaranıza gerek kalmıyor.Yani telefon numaranız görünmeden mesajlaşabiliyorsunuz ve kayıt olabiliyorsunuz. Bu da hiç tanımadığınız sosyal platformlarda görüştüğünüz kişilerle de güven içerisinde görüşebiliyorsunuz. Programı diğerlerinden ayıran diğer önemli bir özellik de Sketch özelliği. Sketch özelliği elinizle yaptığınız çizimleri karşı tarafa gönderebiliyorsunuz. Bu ne işime yarayacak demeyin. Mesela öğrenciler için için bir matematik işlemini çizerek karşı taraftaki arkadaşına yada öğretmenine göndererek yardım isteyebilir. Bunun gibi bir çok işlemde işe yarayacağını düşünüyorum.

Youtube, Funny pics, photo bomp, image search ve memes isimli toplam sekiz tane eklentisi daha mevcut. Şuan pek kullanıcı yok ama farklı birşeyler denemek isteyenler için kullanılabilir bir özellik. Şuan İOS, Android, Windows Mobile, Ovi ve Blackbery için destek vermektedir. Uygulamanın internet sayfasında 100 bin kişinin beğendiği yazılıyor ama tabi Türkiye de kullanıcı sayısının sınırlı olduğunu düşünüyorum. Programı incelemek için www.kik.com adresinden programa ulaşabilirsiniz.

Bu arada bana skyman020 ismi ile KİK'den ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizde Bilgisayar ve Bilişim konusunda merak ettiğiniz soruları gönderebilirsiniz.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2023. Gokmennet - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..